dilluns, 27 de febrer del 2012

Per què un blog?

Benvinguts al Blog de Tècniques Artístiques!

Aquest blog està especialment dedicat a l'assignatura que li dona nom, Tècniques Artístiques.
L'objectiu del bloc és molt senzill: el meu propòsit és elaborar un diari de l'assignatura, on explicaré amb detall i imatges les diferents pràctiques que anirem realitzant al taller al llarg del semestre.

Tot i que aquest diari començà sent un diari en paper que només pretenia fer com una tasca més per aprovar l'assignatura, a mesura que el feia m'adonava del profit que en podia treure, i que veure'l com una obligació només em feia perdre el temps a mí i a qui el llegís. A més a més, cal dir que sense la motivació de que algú segueix la teva feina setmana a setmana, aquesta s'acumula i arribem al juny explicant el que hem fet durant el semestre la última setmana de pressa i corrents, quan ja gairebé ni recordem què havíem fet realment.

Així doncs, he fet un canvi de perspectiva, i espero cumplir les meves expectatives, ja que, si més no, m'ajudarà a reflexionar a casa sobre tot el que treballem al taller.

I dit això, només em queda convidar-vos a llegir-lo. Sigueu conscients que sóc inexperta en això dels blogs, de manera que sigueu crítics, i alhora tolerants/compasius!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada